Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с климатика и парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Незнам как, но пак си тръгна. Когато потеглих от Кърджали към Несебър, в Ст. Загора тръгна и оттогава не съм имал проблеми. Изобщо незнам кво му има.

    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
      Незнам как, но пак си тръгна. Когато потеглих от Кърджали към Несебър, в Ст. Загора тръгна и оттогава не съм имал проблеми. Изобщо незнам кво му има.
      кофти маса...някъде липсва контакт... огледай си пак бушоните

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
        кофти маса...някъде липсва контакт... огледай си пак бушоните
        Огледал съм ги 10000 пъти. Странното е че сутрин на халдно нямам проблеми с климатика/парното, паркирам колата пред завода, гася колата, пробвам пак климатика/парното, пак нямам проблем. На излизане, следобед в голямата жега, вече съм без парно/климатик, просто няма никой. И вечер, по късничко на хладно, когато излизам, пак имам парно/климатик. Струва ми се че е някой от сензорите, примерно тоя за външната температура...

        Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
          Огледал съм ги 10000 пъти. Странното е че сутрин на халдно нямам проблеми с климатика/парното, паркирам колата пред завода, гася колата, пробвам пак климатика/парното, пак нямам проблем. На излизане, следобед в голямата жега, вече съм без парно/климатик, просто няма никой. И вечер, по късничко на хладно, когато излизам, пак имам парно/климатик. Струва ми се че е някой от сензорите, примерно тоя за външната температура...
          Ся като спомена сензори се сетих, че има логика в това.
          В най-лютата зима, когато температурите бяха под -7 градуса навън, климатика ми отказваше да стартира. А нали било добре да поработва отвреме на време зимата за да завърти маслото.
          Та ако някой термо датчик ти дава големи отклонения, е възможно да не се включва от съображения за сигурност... Ама аз говоря само за електромагнитния съединител на компресора. Тогава пък що и парното ти няма да ти се включва...?

          Има нещо много тъпо в цялата работа, дето ни убягва.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #20
            Доколкото ми е известно при фаза 2 управлението на климатроника и парното е в едно.

            Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщение
              Доколкото ми е известно при фаза 2 управлението на климатроника и парното е в едно.
              Така е.
              Търси проблема главно в него. Мисля, че е там където ти казах (зад десния фар). Ако успееш да се добереш до друго управление за проба ще е супер.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment

              Working...
              X